Tuesday, April 26, 2011

UWAAA... AIDA SUKA MEMBEBEL DIMADUKAN...HUHUHU :-'P

Huhuhuuhu... aida sedih sangat..sedih yang tersangat-sangat...aida dikecewakan...dimadukan... huhuhu...

...

...

...

...

Lets picture tell the whole story..

...

...

...

...

huhuhuhuhuhuhuhu

sweet je kan?

glamor dohh...

senyum ja En ashraf nih...

huhuhuhu... nak jugakk

errhhhh....

sweet je kan???
ermmm Ashraf muslim dah tunang... uwaaa.... pastinya ramai wanita-wanita kat luar sana tu tengah berkabung kan? huhuhu... tau-tau je dia dah tunang...terkejut kot... dah la admire habis kan... hahhahaha... [sila suluh cermin anda Cik aida oi!!!]..... dalam sedih-sedih... dalam kecewa-kecewa... aida suka tengok diaorang nih... sweet je kan??? lembut jee Si Dayana tuu... sama mcam Si Ashraf... dengar die cakap bleh jadi ubat tido ooo... bukan bosan.. tetapi trasa di dodoikan.... heh4....

n  bila tengok video majlis Pertunangan diaorang yang di rakan CST Corporation lagi la Aida suka... cuba korang tengok dan compare majlis diaorang dengan artis-artis yang lain... jauh beza... dari segala segi....

meh kita kupas dengan lebih lanjut.....

1. pakaian  pasangan berdua tu x payah cakap la... Si Dayana sangat ayu n tampil dengan imej muslimah.. i like that.. sape cakap pakai tudung x cntik... Nowadays.. pakai tudung tu bleh wat lagi cantik tau.....

2. tdi pakaian pengantin kan? ok cuba korang tengok plak pakaian dayang2 yang bawak turun hantaran dri atas tuu.... pakaian yang diaorang pakai... macam tu jugak dengan tetamu-tetamu yang lain... tersangat la sejuk mata memandang.... majlis yang mcm ni baru la dpaat berkat...baru la dapat baraqah... ni tak... selagi bleh cantas kain...slagi tu nak cantas...

3. ucapan dan doa dri parents diaorang, sedara mara, sahabat handal, tetamu mana sama dengan ucapan n doa yang selalu artis2 lain bagi... kekal ke anak cucu...cepat2 dapat baby... tu ja yang selalu kita dengar kalau artis2 lain kawin... artis2 len bagi ucapan...tah pape...kekal ke anak cucu?? that means bila dah dpat cucu terus x kekal? huh... seriously, i dont like...so tdi bila tgk si asraf dgn dayana ni punya video sejuk doh dengar doa2 yang diaorang dapat.... antaranya...

*smoga berkekalan hingga ke syurga
*smoga mendapat baraqah
*semoga cepat2 naik pelamin dan kekal hingga ke akhir hayat.
*bahagia hingga Jannah!

dan bla2.... sejuk je kan... suka mcm nie...so nampak bezanya? sangat ketara ok...

4. selalunya yang lelaki akan cakap dia sangat faham i, selalu buat i senyum, dan bla2... tapi diaorang lain kan? selalu ingatkan solat bila masuk waktu, bagi nasihat, lemah lembut, bkeh terima family masing... owhhh sukanya...

dan2... cukup smpai di sini.... nak smbung kecewa balik... uwaaa.... hahhaha

SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment