Wednesday, April 27, 2011

POMPUAN-POMPUAN!!!! SILA BUANG PAD DENGAN CARA YANG BETOL!!!!!!

Buat perempuan-perempuan kat luar sana... sila ambil perhatian ok...knapa perempuan?? kenapa bukan wanita???? pejam mata.. tanya akal!!...

Andainya ada sesapa yang merasakan perkara seumpama ini tidak harus dibincangkan secara terbuka... maaf dipinta...tapi pkir-pikirkan lah... daripada membiarkan perkara ini berlarutan, lebih baik Aida membongkarkan kepincangan dan memperbetolkan kesilapan....ianya mengisarkan kisah sulit hidup seorang wanita... Kalau mengikut didikan abah....didikan mama...benda yang melibatkan datang bulan nie mesti la disorok rapat-rapat.... MALU....Kalau datang bulan... x payah nak hebohkan satu kampung....xtau la korang mcam mana.... tapi kalau Aida, datang bulan time bulan puasa bukan la jaminan boleh makan sesuka hati... rasa malu tu tetap ada...apatah lagi kalau dilihat oleh adik-adik yang berlainan jantina....Jelaskan la macam mana pun... pasti x akan paham...

Kisah tuala wanita sekarang bukanlah menjadi satu perkara rahsia. Bentuk, jenis, dan fungsinya.... ramai yang sedia maklum... Iklan pun bersepah-sepah sana sini... Yang tersirat dalam yang tersurat di tonjolkan dengan memfokuskan bahagian punggung. Kalau dulu nak beli tuala wanita kat pasaran punyalah malu... Siap bungkus dengan kertas suratkhabar... then letak dalam plastik hitam lagi....Sekarang?????? segala-segalanya terbuka kot... atau dalam istilah yang lagi sedap orang panggil 'OPEN'...sampaikan depan pakwe pun dan tak segan nak beli....

Kekadang terpikir, terlalu open bleh buat kita hanyut...

Zaman sekarang nie, zaman tuala wanita pakai buang....kalau dah istilah pakai buang, janganlah ja manusia yang lurus dan bendul tak bertempat. Takkan la dalam iklan atau kat pek nak tulis "PAKAI,CUCI, & BUANG"?????paham2 sendiri sudah laa.... Hak snediri yang kotor, kenapa perlu kita pamerkan???Walaupun sesama jantina, sapa la yang sanggup nak tengok hak kita yang kotor tuuu....Bukan susah nak bersihkan dulu, n masukkan dalan bungkusan sebelum buang...basuh tu biar smpai bersih,... sampai putih...Korang x malu ke bila ternampak anjing mengonggong pek yang dalam keadaan tak senonoh tu ke sana sini...So, kalau korang kerap sakit perut ke, sakit kat bahagian wanita ka jangan la korang nak pelik knapa kalau dah mcammtu perangai korang....

Untuk kaun Adam dan Hawa yang bergelar ibu bapa or bakal bergelar ibu bapa... korang didik la anak gadis korang tentang penggunaan tuala wanita dengan sebetul-betulnya... Korang pikir la berapa banyak kos yang kita kena habiskan kalau tandas tersumbat.... then panggil orang repair... korek2 ada pad... x malu ke weh???kalau korang x malu jugak x tau doh nak kata pa...Berapa banyak kes rasuk yang berlaku sebab tak tahu nak jaga benda2 macam ni... Dalam Islam pun ada menyatakan dosa yang akan kita dapat jika benda sebegini kita abaikan...

Knapa Aida nak emo sangat dengan benda2 mcmni? korang nak tau? betol nak tau?????jom scroll ke bawahhh....

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

... 

hahahhaa..... sngguh nak tau noh???

...

...

...

...

...

...

...

..

..

...

...

...

...

...

HAAAA... KORANG PENAH TENGOK DUA TIGA ORANG PEREMPUAN RAMBUT PANJANG... PAKAI BAJU WARNA PUTIH TENGAH BEREBUT-BEREBUT JILAT PAD????? PENAH TENGOK???? HAAA AKU PENAH WEH... SUMPAH XNAK TENGOK DAHHH...

Korang penah ada peluang berdepan dengan benda ni?

BAYANGKAN GAMBAR DI ATAS TENGAH JILAT PAD ANDA... SUKA KA?

p/s: nak tau kisah mcm mana aku bleh nampak benda2 alah ni? mcm mana rupa diaorang? LIKE cepat... lebih 15 orng like... baru aida crita....

SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment