Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 27, 2011

AKU AKAN MELANGKAH PERGI DARI PV12!!!

Mood: Hati sakit, jiwa memberontak!!!

Aida suka membebel memang susah sangat nak marah..... tapi sekali dia marah rasanya baik pakat angkat kaki n unduq blakang pelan-pelan......ikutkan hati aku yang tengah sakit nie..... yang tengah hangin nie nak ja aku gtau semua orang pasal kau..... pasal kau yang sebenar-benarnya......yang sebetol-betolnya...... duk buruk-burukkan orang.....canang kisah buruk orang sana sini..... padahal hang tu yang mcam tuuuu!!!!!!

Aku tengah cari rumah kat area-area sini... kalau ada memang aku blah!!....tengok muka ko hari2 pun aku xleh.....aku jelek tau akk.. aku jelekkk!!!!!

Arggggg.... smoga hati aku kuat....

Hangin,
huhhhhh...


SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment