Sunday, April 10, 2011

AJAL MAUT DI TANGAN TUHAN...andai itu yg terbaik.. redhakan ia.... takziah buat kamu sahabat!!

Ya tuhan... dugaan apakah ini? Kalau mata yang memandang pun terasa berat.. apatah lagi tangan yang memikul... Smoga ko kuat wahai sahabat...

Pagi nie, bangun pagi.. check-check handphone tengok-tengok ada  misscall n kol dri si Miza[bukan nama sebenar].....ni mesej die...

"Aida, laki aku dah x da :-'(  "

Aida yang time tu, tengok mamai baru sedar dri tido terus gosok-gosok mata...mimpi ke apa nie... terus kol dia.. dia x angkat.. kol adik die.. then adik die cakap betolll.. Ya Allah..terus air mata aku meleleh2.. dia bukanlah sahabat aku yang aku kenal lama.. dia cuma sahabat yang aku kenal di alam maya.... tapi jangka masa 5 tahun dah buatkan kami cukup akrab dan aku rasa aku lebih senang berkongsi apa jua crita dengan dia berbanding dengan kawan2 yang lain... macam tu juga dia.. aku jgak penah jmpa dia dua tiga kali....dengan suami die sekali...semua kisah cinta diaorang aku tau....

mereka berkahwin atas dasar suka sama suka... lama mereka menyulam cinta, akhirnya... alhadulillah hujung bulan februari lepas mereka disatukan.....mereka sangat bahagia... tapi bahagia mereka tak lama... suami dia dah kembali ke rahmatullah pkol 6.ooam tadi... semoga rohnya dicucuri rahmati dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman....amin....

Buat sahabatku miza,
aku tau ko kuat.... dan ko mesti kuat... pape just give me  a call k... 

SILA LIKE :-)