Monday, April 11, 2011

2nd ASSIGNMENT YG BUATKAN SYA KENAL SIAPA SAYA....

Ni merupakan second task aida kat KLMU... untuk subject typography... kami semua ditugaskan untuk membuat satu typography poster yg mana menceritakan 40 watak/perangai yang ada pada dalam diri kami... untuk membuatkan semua orang tak termuntah tengok kami puji diri.. kami pun pass kertas kat kawan... memasing best je bleh hentam kawan2....

ok ni yang deme-deme semua tulis pasal aida... nak tau? jangan gelak guling-guling... jangan muntah hijau k...

  1. SUKA MEMBEBEL
  2. BLOGGER TEGAR
  3. GRAPHIC DESIGNER
  4. KAKI NOVEL
  5. COORPERATE
  6. PUNCTUAL
  7. CREATIVE
  8. SEMPOI
  9. KAKI BOWLING
  10. GOOD LISTENER
  11. SUKA BULI
  12. GOSSIP GURLZ
  13. GILA-GILA
  14. BAIK
  15. PENANG MARI
  16. ANAK MAK
  17. KAKI FACEBOOK
  18. GELABAH
  19. KEPOH
  20. X KEDEKUT
  21. KAKI SHOPPING
  22. KUAT TIDO
  23. GILA CAMERA
  24. BECOK
  25. PENYAYANG
  26. ANAK SULUNG
  27. MERENG
  28. LOVE COOKING
  29. KAKI HANDBAG
  30. KAKI MAKAN
  31. COMEL
  32. MANJA
  33. PERAMAH
  34. KAKI PENA
  35. KAKI GAYUT
  36. KAKI SMS
  37. RAJIN
  38. CEPAT SENTAP
  39. CHATTING
  40. DRAMA AIRMATA
ok tu semua yang mereka tulis ok.. not me... so xda sessi nak bangga diri kat sini...SO LEPAS TU SESSI SIAPKAN POSTER LA KAN... SO NI HASIL KERJA LAST MINUTE AIDA...

TADA!!!

.....

.....

.....

cmno??? ok x????

SILA LIKE :-)