Monday, March 1, 2010

umrAh..

tahun nie mama ngan abah nak g umrah... erm best tu... siap nak bawak angah g... jeles? sikit pun x... sakit hati ja.... ha8 xpa2.. aku paham napa depa x leh nak bawak aku.. kalau bawak aku spa yang nak jaga budak lagi dua ekor tu....x kan nak susahkan orang lain??? x best la cm tu... n one more thing.. abah dah janji nak awak aku lgi dua tahun.. coz time tu angah dah bleh drive n bleh hndle lagi dua orang...yeah.. best2..akhirnya aku akan dpat gak gi tempat yang paling aku idamkan nak g....ade sespa nak itot x? jom2..hehehe pastikan korang semua ada penaja yew...


p/s pnat ni mai kelas kelas xdak pun... lain kali nak cncel bgtau la awal2... bazir duit minyak ja

SILA LIKE :-)