Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 4, 2011

HARI NIE DALAM SEJARAH..(4th APRIL)...

Syaitan bertepuk keriangan bila dapat mengalahkan manusia... assignment sikit punya banyak.. tapi otak duk nampak blog aida suka membebel nie.. cm no nie? angau sudah... so, akhirnya tutup buku bukak blog jap.. selagi x post new entries selagi tu hati tenang...

hari nie 4 April.. bagi korang ianya mungkin xpunya apa-apa... tak punya istemewa.. tapi bagi aku.. hari ni la hari pertama aku melihat dunia.. hari nir hari pertama aku keluar dri perut seorang ibu yang gigih dan sabar mengandungkan aku..Ya tuhan.. 21tahun sudah berlalu.. apa siapa agaknya aku 21 tahun akan dtang... berjayaka?? gagalkah?? 

Masa berlalu terlalu pantas sampaikan kita manusia x mampu mengejarnya...alhamdullillah... aku bersyukur teramat sangat dengan segala rezeki yang Allah kurniakan kepada aku... smoga tahun2 mendatang lebih mematangkan dan membuat aku menjadi seorang yang lebih berjaya... Seorang doktor mungkin.. Insyaallah... 

SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment