Wednesday, April 6, 2011

ORANG SEKELILING.. BUAT AKU RIMAS!!!

Alkisahnya berlaku sewaktu aku sedang gigih, giat dan berhempas pulas berdiri di kaki lima KLMU menunggu bas Air Asia untuk pulang ke setapak.. lambat plak bas tu sampai hari nih... tunggu punya tunggu mata mula memandang sekeliling... mcam2 gaya.. macam2 aksi ada...

paling menarik pandangan mata aku adalah sekumpulan pelajar yang sedang berseronok bermain daun terup... dah main pun haram... siap plak kat blakang daun terup tu ada logo Carlsberg.. sah2 la haram kan.. lagi menyedihkan... bila salah sorang dari mamat tu pakai rantai yang da lambang Allah.. main2 ke apa diaorang nie? bergurau senda dengan benda2 yang mcam nie.. nauzubillah... moga Allah selamatkan mereka2 ni nanti...

SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment