Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 28, 2011

WHAT HAPPEN TO ME?

Written by : purplE lAdy

28.02.2011
3.03am

Mata masih belom dapat dilelapkan...Bila malam aku cergas semacam ja..bila pagi menjelma ja aku terus headache..migrain..ape kena dengan aku nie?? Aku penat doh.. sampai bila nak berterusan macam nie? Aku ada jadual kelas yang perlu aku ikut.. bukan bleh suka suki x datang.. nak MC pn xkan la smpai tiap2 minggu.. i want my normal sleep back.. plzzzz....esok pagi kalau ada yang brani bermulut x bertapis mmg kena arr ngan aku.. huhuhuhu...

Dari tadi jugak aku tertunggu2 die on9.. knapa tah dengan aku nie? x penah2 aku mcam nie... Ym tu rasanya dah bersawang aku x bukak... tetiba malam nie bleh plak aku tunggu die berjam2 kat situ... huhuhu pe kena ko Aida? dah2 ckup2 la.. x serik2 gi ke? erm... :-(  bila die on9 die cakap die bz.. huhuhu pdan muka ko Aida.. gatai gi duk tunggu..huhuuhuh ambikk koo...[kalaula dia baca.. sumpah malu!!!!]

SILA LIKE :-)