Sunday, February 20, 2011

AKU & DIA BERBEZA... TAPI HATI KAMI SAMA...

Written by : purplE lAdy

tadi petang bosan x tau apa nak buat...godek-godek rak majalah roomate.. tgk ada remaja edisi February... bleh la.. layan REMAJA jap... bila baca semua article dalam tu sah-sah la pasal cintan cintun ja semuanya... Aida tertarik dengan satu article dalam segmen isu remaja..."AKU & DIA BERBEZA TAPI HATI KAMI SAMA" sweet je Aida baca kisah diaorang nie..

Bagi sesapa yang belom beli, keluar cepat gi beli kat kedai...cepat-cepat selagi stok masih ada..ok2... alkisahnya berkisarkan kisah cinta antara si comey lote Lina dengan Kifli..kisah cinta antara gadis XXL dengan lelaki M.. hahahaha... tengok sikit punya jauh bezanya.. tapi sapa cakap kami berbeza kami x boleh bahagia... huhuhu terus nak emosi... :-P [mentang-mentang la kisah kami sama]

Jodoh pertemuan di tangan Tuhan. Ia ternyata bukannya hanya bergantung pada sifat fizikal mahupun  harta benda. Soal fizikal menjadi keutamaan dalam mendapatkan pasangan, itu mungkin tidak ada benarnya. Masing-masing mempunyai kelebihan tersendiri yang hanya dapat dilihat di mata insan yang benar-benar dijodohkan untuknya.

erm tu la kan.. betapa Allah tu maha berkuasa...setiap ciptaannya pasti ada kelebihan dan kekurangan diri masing-masing...Syukur atas semua yang dah dikurnia kpada Aku.. >-<

SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment