Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 12, 2011

PENGUMUMAN!!! AIDA BELOM KAHWIN YE KAWAN-KAWAN!!

Written by : purplE lAdy

hehehehe...
nak gelak dulu bleh...
kihkihkih...
kahkahkah...
hohoho..
hihihi...
hahahha...


ok-ok...


berbalik pada tajuk entries di atas... bebaru ni aida sembang dengan kawan-kawan kat lab.. then one of my friend tertngok screen Hp... terus dia tnya.. sape ni weh... aku plak? terus jawab.. anak aku la..[dengan muka sikit pnya senyum lebar]


rupa-rupanya semuanya tidak hanya berlalu disitu... few days after that, kita orang kena buat discussion kat library... dia belek-belek Hp aku... 


Azie: oit nak tgk gmbar..
Aku: tengok la..
Azie: weh xda pun gmbar laki ko? [smbil belek2 Hp dgn penuh bersungguh-sungguh]
Aku: Laki? [dapatkan kepastian]
Azie: gmbar laki ko xda ke?


hahahahaha... x sangka aida Si Azie ni percaya yang Aida dah kawin.. Aida main-main ja dengan dia.. hehehehe


Lawak-lawak...


Buat semua kawan-kawan... Aida blom kawin la... anak? apatah la lagi,.. hihihihih

SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment