Monday, July 12, 2010

...WATCH OUT...

I hate people say bad thing about me.... please la... if korang xtau what going on now... jangan la masuk campur k... hnya kami yg tau apa yang jadi pda kami...hanya kami..so sesapa yang tidak berkenaan silalah undur langkah dan pi jauh2 dari kami...yaaaa memang betol apa yang korang kata tu... kami dah xda papa...jangan tanya kami knapa...tu bukan masalah hampa...

HAri nie hari yang sepatutnya kami smbut sma2..dari awal tahun kami tertunggu tarikh keramat nie... tapi malangnya bila smpai ja hari yang ditunggu2 nie...kami dah bawak haluan memasing...tapi korang tau x..sikit pun sya x sangka... dia kol aida tepat jam 12am tdi... dia wish... huk3.. sedih kot...

"syg.. hari nie dah 4 tahun perkenalan kita... hope kita still blh baik antara stu sama lain..xnak gaduh..sy syang awk..sungguh sya x tipu.."
huk3.. meleleh jugak empangan ni dengar dia cakap cam tu,..Mana mungkin sya bleh lupakan semua yang kita lalui selama ni mcam tu ja... 4 tahun tu bukan jangka masa yang pendek... susah senang slama nie kita sama2... mana mungkin sya blh lupakan awk mcm tu ja..awk knal sy...mcm mana sya susah nak trima awk dlu... mcm tu la sya susah nak trima org lain..Sya trima awk dlu pun sbb nak lupakan org lain... nak ilangkan rasa sakit hati sya ni...tapi kita hanya rancang.,.. dia yang tentukan.. sya betol2 sygkan awk...jatuh hati dengan awk... mengenali diri awak satu kenangan terindah buat sya...

Dan sebab syang yang menggunung tu..kita wat keputusan nie...kalau dah awk jdoh sya... xda spa pun dapat ubah kenyataan tu...sya xsanggup tgk awk dilayan mcm tu..biar sya yg tarik dri..sya x kisah....janji awak x terseksa mcam nie...kalau sya ckap saya tak sedih tu tipu la,.. hari2 sya nangis..dia tu plak selalu gnggu idup sya...sya tension....sya geram...dia kata sya pompuan tak tau malu..sya ke dia... sapa yang ganggu idup sapa? saya pun pelik.... dia yang ganggu idup sya.. npa cakap sya xtau malu plak?takpa la..sya redha..dah mmg nasib saya mcm ni saya nak wat mcm mana kan?

Mula2 sya sdeih sgt... sya down...org yg selalu ada dngan sya dh makin jauh dengan sya...tapi bila sya2 pikir2 balik sapa la sya nak pertikaikan semua nie... lagipun org selalu cakap cinta x semestinya memiliki...kalau kita cintakan seseorang tu, kita akan bahagia jika lihat dia bahagia..walaupun hakikatnya dia bahagia bukan dengan  kita.. tapi tu la kan... kita ni manusia biasa..susahnya nak trima semua ni...orang yang plaing kita syang xdapat kita miliki..mcam mana nak hadapai kenyataan nie? mcam mana kita nak jauhkan diri?? kalau kita menjauh dan mengelakkan diri dia ingat kita benci dia..pdahal hati ni... arghhh... i just want to create a gap so that we not too close... sya perlu undur diri..tapi sya ngaku..sya x kuat... u know why? BECAUSE U ARE MY SPIRIT!!!!!!! 

Tngah sedih2 ni sya layan Hot.fm...uwaaaa... lagu Francisca peter ni betol2 perli sya.... benci la....

Kerna terpaksa aku melangkah pergi
Kerna terpaksa ku turut kata hati
Gementar tibuhku dengan keputusan ini
Biarpun pedih ku teruskan jua

Di antara kita mengapa ada dia
Biarpun hanya kawan biasa
Tapi ku rasa berlainan caranya
Hingga mencakar perasaanku
Terpaksaku
Terpaksaku membuat pilihan
Mengundurkan diri untuk kebahagiaanmu

Kerna terpaksa aku rela sendiri
Kerna terpaksa lalu aku menangis
Tertutup hatiku untuk bercinta lagi
Tidak ku tahu bila kan terbuka

Di antara kita mengapa ada dia
Biarpun hanya kawan biasa
Tapi ku rasa berlainan caranya
Hingga mencakar perasaanku
Andainya ku melakukan begitu
Bagaimanakah perasaanmu
Terpaksaku
Terpaksaku membuat pilihan
Mengundurkan diri untuk kebahagiaanmu

SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment