Thursday, July 29, 2010

...MATA ORANG KE MATA BURUNG HANTU NIE??...

Sejak dua menjak aku perasan kitaran hidup aku dh lain dari orang lain... cewaahhh.. bunyi mcm suspen ja kan? muahaha... tah la aku perasan jugak sejak dua bulan kebelakangan ni aku kerap berjaga.. time orang tido aku jaga... orang bangun baru aku gedik2 nak tido... aisshhh dah lari ke setting mata aku nie?..aku pun pelik.. kalau dlu pukul 11 tu mata aku dah macam ada gam... x leh bukak dh.. skrg ni x plak,.. steady ja smpai ke pagi... bab kata  kawan aku agaknya aku nya mata sesuai xsesuai duk kat Malaysia.. heehehe... yeka? mungkin kot... brangan jap la... :-P...

Esok aku kelas pagi... pkol 6 kena bangun dah sebab nak kena hantar acik g sekolah...taht means..aku x sempat nak tido.. tapi berbekalkan secawan white coffee..aku mampu bertahan smpai ke malam... aku pun pelik.,.. aku ke nie? hehhe... k la.. x ;eh nak melalut panjang2... byk keja sbenarnya ni.. hehe
..
..
..
..
..
..
..
..
k... 
daa..



SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment