Wednesday, July 14, 2010

...SMS...

Malam ni aida dapat Sms dari Shah... dia suruh bukak youtube dengar lagu Harapan nyanyian Fazli Zainal... dia ckap dia tujukan lagu tu kat aida... aida pun pa gi... x prasan g lagu tu lagu yang mana... bukak2.. erm pa gi... pecah la empangan ni... mmg slama ni dengar lagu tu mmg bayangkan dia pun... erm b... kan syg dh ckap.. i do all this things just for u... sikit pn xda dendam kat hati nie...xmau dia wat b mcam2..sian tengok b mcm tu... b blaja la trima dia...mgkin dgn knal b dia leh brubah jdi lbih baik...kita rncang ja..dia yg tentukan... kita xtau kesudahannya 10 thun lagi.. tah2 kita dah xda dah time tu...insyaallah..smpai bila2 b ttap di hati ni... b doakan syg jumpa org mcm b eh? yg btol2 syg owg.... erm rase2 ada org mcm u b? :-'(



Doaku agar kaukan selalu bahagia,
Agar kau temui insan tulus menyayangimu,
Lepaskanlah diriku kerna keredhaanmu,
Bukan kerna dendam jua bukan kerna kau terpaksa,
Ku tinggalkan memori bersamamu,
Kuundur diri bersama harapan.
Tidak kesampaian cinta kita,
Kubawa harapan kupendam rahsia,
Ku dikejauhan mendoakan,
Agar kau bahgia tiada lagi duka.
Daku rela mengundur diri,
Ku pasti dikaukan fahami …
Tiada penyesalan kasihku korbankan
Andai telah tertulis kuterima ini bukannya kupinta,
Oh pergilah dikau diiringi keikhlasanku,
Cuma pengalaman mengisi kekosongan mimpiku…
 
b... kadang2 Cinta itu lebih bererti jika tidak kesampaian kerna kita lebih menilai erti cinta yang sebenar...
 

SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment