Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 8, 2010

...PROJECT...

Semester ni aida ambik final project... lepas ni dah bleh practical dh.. uwaa... best nya... xsabar nak melangkah kluar dari kampung halaman... tetiba teringin nak rasa duduk jauh dri family....mcam duk hostel dulu2...knapa nak kuar cepat2? sebabnya sya sgt sakit hati dengan sebilangan orang...suka pandang rendah kat kami2 yang balaja kat kolej ja nie... ingat kami ni x layak masuk u kew? orang dpaat arr weh..saja aj x pi.., kos x minat!!!!!!

untuk orang-orang yang terbabit... aku kat sini x la seteruk yang disangka owkey!!.. aku cuma blajar kat kolej..xda perkataan university kat tmpat aku bljar tu.. tapi cam na pun aku nya result xla terukk sgt.. aku dpat 3.0++ slalu.. xpenah g dpat 3.4 ke bawah... so x arr seteruk yang disangka kan.. duk u tapi duk repeat nak wat hapa.,... lepas nie siap arr.. aku mmg nak buktikan aku bleh masuk uu.... korang yang tak tau pape tu jngan naj wat tau na... aku benci orang yang mcm nie...

SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment