Tuesday, April 13, 2010

yEah....

Yeah..hatiku tersangatlah senang mengenangkan hari nie tanggal 13 April 2010... sticker P blakang n depan keta aku bakal aku cabut kejap lagi.... yey..aku berjaya melepasi tempoh percubaan tampa se barang saman... takat saman parking ngan mpsp tu biasa la.. hu8....

hari nie dengan ketiadaan semangat yg membakar diri.. aku gagahi jugak langkah kakiku untuk ke kelas... padahal ngantuk tahap gaban nie... semalam tido pkol 2.. bangun pkul 5.. semua gara2 sakit perut yang amt sangat tu....erm now i'm waiting for my friends..eina n dila.... inn wont be here 2day.... she do not have any class... wah speaking lak aku... suka hti la.. aku pnya blog....

kejap lagi nak g REstoran Taj Mahal nak survey untuk reunion ngn kawan2 sek rendah this c0ming Jun...pergh rindu korang semua.. semangat sgt nie nak jumpa,..gila beb dah bertahun kita x jumpa... since we are in standard 6 until now...sedar x sedah dah 8 tahun berlalu.. kejap ja masa berlalu...camna muka korang nnti ek?erm.. mesti gempak kan?

aku pun x tau napa aku semangat sangat nak wat reunion2 nie...erm mungkin aku xmau terpisah terus dri korang semua...huhuhuhu...sob3x.. sedih lak... hehe333 gedikkzzz... erm suka hati i la.. ada sesapa kisah?

p/s to my hubby tersayang.. balikla kamu.. bak kta bee..aku syang sama kamoo... hehehe....
waitng 4 u bee... muahhhh...


SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment