Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 21, 2010

...ADAMAYA...

adamaya..tau napa aku rasa best sngat crita nie..skali aku tengok iklan terus aku jatuh hati ngan gmabar nie... n bila dah tengok xyah cakap la..memang makin2 jatuh hati la... heheheh....tiap kali aku tengok crita nie mesti aku prasan aku ni maya... hahaha korang geli eh dng? biar la..ada aku kisah? i don know n i dont want to know bak kata dila... hahaha..x pasal2 dila kena...

berbalik pada crita adamaya.. thumbs up aku bgi kat para pelakon dia... especially si adam... mmg best la.. x sangka dia bleh blakon sebaik nie.,., n kompem la lepas nie mesti ramai pengarah beratur nak ambik dia... cukup segalanya.. muka x ya cakap la.... hahahha777.. mmg kalau dapat x kuaq umah dh pn x pa..



SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment