Tuesday, April 20, 2010

...tAhniAh buAt vivi ngAn acAb...

pagi tadi on facebook..terjenguk-jenguk kat latest post... tetiba ternampak one of my friends kat facebook add gmabar baru... nama albul wedding shiema...waa shiema mana yang kawin ni? tgk2 owh shiema PPN... ok la.. kalau shiema KM tau la aida nak sekeh pala dia kawin x jemput...so di kesempatan ini nak ucapkan tahniah buat shiema dan suami..semoga sabar melayari bahtera rumah tangga nnti..ewah2 ayat aku x tahan aih.. mcm aku lak nak kawin... hahahha....

so smbung balik crita tadi... aku pn layan la album gambar tu..kompem la majoriti yang menghadiri majlis tu bdak kelas PPN...mmg bukan kawan2 rapat aku tapi xpelakan nak tgk gak bekas2 anak buah aku nie... erm majoriti dah lain... byk dah berubah...smpai kat satu gambar nie aku tengok gmbar mamat nie... nama dia acab.. acab nie bdak kelas KM1... bdak teknik...nak kata rapat sgt tu xla..tapi rajin jgak la duk sembang2 nagn geng2 dia..dia nie ok la... yang wat aku tertanya2 dalam gmbar tu dia duduk baby...n dia diri depan vivi... vivi nie buah ati pengarang jantung dia kat sek dlu...

terpikir jap..depa dh kawin ka? tapi mmg xdengar khabar lansung la..tnya punya tanya mmg dah sah la diaorang dah kawin..dah selamat dapat anak pn...umo 3 tahun... papa pun happy untuk korang...buat vivi ngan acab..moga korang bahagia smpai ke syurga..doakan aku jugak weh... hu7

p/s=buat teman2 ku noraini, zarina, n dila...syg korang....muahhhh... kompom pakcik jeles nnti... heheheh

SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment