Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 12, 2010

...my birthdAy celebrAti0n...

4 April 2010....umo aku hari nie dah mengjangkau 20 tahun... dh xda belas2 dh... adeh cepatnya masa berlalu... rasa macam baru smalam ja aku aku masuk tadika, rasa baru smalam ja aku masuk darjah satu...dan rasa macam baru smalam ja aku menjangkau umo belasan tahun... semuanya bagai smalam berlaku...hakikatnya...sudah 13 satu aku masuk drjah satu... sudah 16 tahun aku masuk tadika.....

orang cakap bila dah masuk alam 20an ni lagi cepat kita sedar..sedar2 dh 30 nnti? ye kew? erm rasa macam x puas lagi hidup as teenager nie...muahaha.. bak kata kawan2 aku belum puas bersosial... hahaha....

so pada pagi 4 april tu... aku bgn awal..smagt nak pi kolej..mmandangkan aku tgh dalam mood midterm.. so study jela...aku tercangak sorang2 kat library study...then pk0l 1 lebih ajak my frenz yg bertiga tu pergi bersosial....decide pnya decide kami g giant yg baru bukak kat kulim tu...best la jugak...happening... kat sana ada bowling, kareoke n wayang.... wayang xda waktu yg sesuai... sp either bowling n kareoke jela.... nak main bowling pun macam ramai ja..so kami decide untuk melalak je la,. masuk ja dalam blik tu masing2 berebut nak pilih lagu...

then nyanyila kami di bilik itu... condition dlaam bilik tu superb...aircond sgt la sejuk....x macam tmpat melalak yang lain...bl0m puas melalak..masa dh habis... perut pun dh mula lapar..pe lagi pergi brsantap la... kami bersntap di KFC... as a birthday girl... semuanya FOC jela... hehehe bestnyew... napa la birthday sekali ja setahun.. kalau byk kali bleh selalu dpt malam FOC nie... hehehe

then kami beli bubble shake.... pastu teru balik... dalam keta.. inn wat2 suruh berhenti tepi...ala nak bagi aku hadiah la tu.. tau dh... hehehe... so dapatla aku hadiah...masa aku na bukak tu siap pesan jaga2 nnti lompat.. gila weh.. kalau hampa bg katak aku xmau kawan ngan hampa,,,, hahah mau ka hmpa ilang kawan yg sebaik aku nie?masuk lift tekan sndri jap...biar la ada mak kisah????hahahha bila bukak ja... kat kotak tu kuar bulu2...terpikir jap apa yg diaorang nak bagi kat kat aku nie.. xkan bear kot???? bear mmg x brapa suka...so bila bukak ja kotak tgk dapat bntal bentuk kaki yang sgt ch0mel n sweet... mcm tuannya jugak... adeh tekan lft sndri lagi...

dah2 penat dh aku merepek nie... oppssstt mesti korang tertanya2 napa aku celebrate ngan kawna ja.... ngan family aku dh celebrate smalam sebelumnya... hehehe... k layan gmabr...

SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment