Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 21, 2011

SELAMAT PENGANTIN BARU SAHABAT!!!!!!!!!

Sorang lagi kawan sebaya, seumur, setahun, sekelas, sesekolah nak tamatkan zaman bujang.....Dear Khairunnisa Abu Bakar... Aku ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU...wah3..dah kawin dah kawan aku sorang nie...Sedih beb x dpat nak tengok... x dapat nak join hari bahagia kawan aku sorang nie...xpa.. aku doa dari jauh...


Khairunnisa Abu Bakar aka Nysa sapa yg x kenal time teknik dulu.. budak renjong[tinggi] smpai syiling...
c0mey lotey...n paling penting otak senget.. hahaha.. dengan sapa dia x bleh masuk masuk..semua dia bedal sama rata ja.. hahahhaha...


Dia ni bdak sekelas aku... dlaam kelas kami biasa2 ja.. x la rapat mana... start rapat bila dah habis sekolah...paling x bleh lupa bila kami sama-sama wat keja gila... pi PADANG BESAQ!!! aku yang drive ok.. smpai dengan slamat lak tu...sungguh menajubkan...semua tu akan jadi kenangan terindah buat kita untuk dikenang...aku try cari gmbar kita kat Padang Besaq tapi x jumpa... huhuhu...

Meh pepakat layan gambar kat bawah nie... semua aku cilok  dri Fb dia n Fb hubby to be dia...
layan!!!

ini la hamba Allah yang diperkatakan... Khairunnisa nama diberi... sifat keibuan dah ada... x lama dah rasanya tuu..hahhaha...tpi kan.. satu ja...satu yg xpnah berubah.. jam tangan./.. hahaha... sapa yang kenai dia tau la...tunang pun dia pakai jam rock dia...



ini mama n abah dia... aku panggil abg Burn.. hahah.. kenangan terindah jgak.. sorry pakcik x dpat attend.. next week insyaallah...


ok ni la bride n groom to be... sweet kan depa???

To nysa slamat bertukar status... selamat jadi bini mithali...hahaha...terbayang2 nih.. hang pakai kain batik.. jalan lenggang lenggok tengak cuci periuk kat dpuq.... hahah.. to En faisol.. slamat jadi hubby... slamat mlayan kerenah isteri anda yang sangat senget itu... 

Akhir kata...
...
...
...
...
SMOGA KASIH SAYANG KALIAN KEKAL SAMPAI SYURGA...DIBERKATI.. DIRAHMATI DAN DIKURNIAKAN NYSA+FAISOL JUNIOR YANG SUPER DUPER SHOMEL....
...
...
...
...
...
..
tahun depan MAJLIS CUKUR JAMBUL jangan lupa jemput aku... hihihih... :-D

p/s: Nysa jgn lupa deal kita owkeh... sila catatkan dalam buku nota... nanti dah smpai masa aku aku gi menuntut kat hang... hahaha..

SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment