Monday, May 24, 2010

...TERKENANG KEMBALI...

Tengah best-best dengar lagu kat bearshare... smbil2 dengar try search n download lagu2 lama....tetarik dengan tajuk lagu Scan...di sana mawar, di sini penawar...terus download...bila dah siap dengar jap lagu tu... mmmmm lirik bleh tahan... mcm kena sangat dengan dri aku nie...terus search lirik dia plak... perghhh kompem... mmmg kena sangat....betul2 kna dengan apa yang penah hadir...penah berlaku... pernah terjadi dalam hidup aida...erm... xda mood terus...terus terkenang crita lama....crita yg aku cuba padan dalam kotak ingatan aku nie..tapi aku x mampu nak padam smpai sekrang... sungguh..aku nak sangat lupa ngan semua nie..aku nak sangat..da sapa2 tau cara yg berkesan nak lupakan knangan silam yang sangt menyakitkan hati....

tapi dalam sakit tu jugak aku bertemu kebahagiaan..huhuhu ceewah ayat x bleh blah....sambung balik...dalam aku tengah sedih, sakit hati, kecewa,down..aku terjumpa ngan org yg sangat...erm sangat pe eh? xtau la sngat apa...sangat baik kot...sangat memahami.. n sangat banyak membantu serta menolong aku untuk bangkit n teruskan perjalanan hidup nie...
meh aida post dulu lirik lagu scan tu...

Lirik Lagu ” Di Sana Mawar, Di Sini Penawar “
Artis ” Scan “

Ketika Kuputus Kasih
Kau Berikan ku Semangat
Kisah Lama
Tak Lagi Teringat
Hampir-hampir Kuterlupa
Di Sini Lebih Bererti
Tak TerbanDing Dengan Di Sana

Banyak Benarnya Tohmahan
Yang Telah Dilemparkan
Pada aku Seorang Seniman
Waktu aku Teratas
Ramai Benar Yang Memuji
Tak Kusangka Semua itu Duri

Terkecuali Kau Seorang
Yang Memberi Harapan
Penuh Kasih Sayang
Sanggupnya Kau Hulurkan
Bertambah Semangat
Untukku BerDiri
Menempuh Semua Yang Takku Ingini

Lalu Benar DiSana
Mintaku Cuma Hanya Pada Nama
Tak Pernah ku Merasa
Secebis Semangat
Yang Telah Kau Hulurkan

Mengertilah Kini
Siapa Lebih Suci
Antara Di Sana
Dengan Yang Di Sini
Sungguh Kuterkilan
Di Atas Kecurangan
Padamu Kasih
Yang Tiada
BanDingan Nilainya

Takkan aku Menyayangi
Sesiapa Pun Yang Bertandang
Bagi aku itu Semua Bayang
Memadai Seorang Teman
Yang Terangi Kegelapan
Kau Bagiku
Lelaki Penyayang

erm... saat aida terputus kasih..dia bg semangat..semangat untuk aida lupakan kisah lama..smpaila aida hmpir2 bleh lupakan semua tu..byk umpat keji, buah mulut yg org lemparkan kat aida...masa aida di atas...da jawatan tinggi, ramai yg memuji..mmg x sangka semua tu tipu...lakonan semata2...kecuali dia...dia yg bg harapan..bg kasih syg...semua tu buat aida lebih bersemangat n kuat nak tempuh semua nie....

buat si dia... En Wan Muhammad Shahrul Wan Shahruddin... thanks for every single thing that u have down for me...moga cinta hati kita kekal smpai bila2...biar kita jauh...sedar x sedar jarak yang jauh tu membuatkan kita lebih saling memahami n menghargati antara satu sama lain...kan3??

 ....:-)....







SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment