Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 20, 2010

...SH0PPING...

Shopping... hobby aku bila aku tengah tension... bak kata apek asal tension shoping...asal shopping ja tengah tension...xkira la time tu aida ada duit atau x...tetap nak shopping..kalau dah x da duit sangat setakat dapat pegang2... try2 pun dah ok...

Pelikkan?  Tapi tu la yang sebenar2nya..orang cakap orang pompuan memang suka shopping... betul kew? korang setuju x? sesapa yang setuju sila angkat tangan!!! saya x brapa setuju... tau knapa? sebab sepanjang 20 tahun ni dah kenal dengan ramai orang...dh da banyak kawan.. tapi x semua yang suka shopping...susah nak cari kawan yang bet0l2 bleh join skaki ngan hobi aku nie...
Smpaila aku menjejakkan kaki ke Cosmopoint... kolej yang bagi aku sangat cotet persekitarannya... xda kawasan rekreasi yang luas..xda kawasan parking kereta khas untuk plajar..xda cafe atau kafeteria.. yang ada hanya lah kemudahan asas yang tersangat la asas...tapi tu semua x penah aku pertikaikan..aku jadikan alasan untuk bermalas2 malasan kat sini..

pernah satu masa mula2 dlu.. aku nk wat assignment.. tapi kemudahan komputer kat sini sangtla terhad... skit pun aku x jadikan semua tu alasan untuk tak wat assignment.. aku habis2kan masa2 aku kat cc.. bukan aku on9.. bukan aku chatting... bukan aku main games.. tapi aku wat assignment..kadang2 aku habiskan masa 6 atau 7 jam kat sini.. byangkan brapa RM aku nak kena bayar...sebab tu sampai sekarang bila aku masuk kelas da student bg alasan xda laptop..xda komputer aku terus naik angin... nak ngan tak nak ja.. kalau dah mmg xnak.... mcam2 alasan yang diorang bagi...
opppsss lari tajuk plak... actually nak crita kat cosmopoint nie la aku jumpa makcik@ tiga ekor nie.. hehehe jgn marah eh... kami nie ada chemistry bila bsama....semuanya kaki shopping... walaupun kadang2 kami da RM5 ja dalam purse kami tetap nak g window shopping... habiskan masa sama2...bila sorang ada duit..semua ada suit... bila sorang kopak semua korak.. huk3.....

baru2 ni kluar ngan nysa n eina.. kami pi Padang Besar carik hadiah kat Inn ngan my little sis, Yaya....erm jauh kan..actually i nak cari handeg... tu yg sesat smpai sana... murah2 gak handbeg dia n kebetulan time kami pi tu handbeg baru smpai... kita fresh dri ladang la...hahahaa.. sksikan la moment indah kami... shopping smapai kopak....  

















SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment