Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 13, 2010

study group!!!

minggu nie kena bzkan diri nak exam da next week...mati den...sem 6 dengan bangganya  ambik 6 subjek..sakit larh...3D..subjek yg paling aku takot... blogger2 sekalian alam..please pray for me... hope i can do my best for this final exam.. akan aku buktikan aku sntiasa wat yg terbaik...terbaik wok....terbaik ke? isnin nak exam sabtu baru nak study... huuhuhu..papa jela...

Kelmarin wat study group nagn Hanip.. wat Business Mathematics...subject nie aku x risau sgt... math mmg subject yg aku suka even dr tadika lagi...macam2 kuiz math aku join time kat sek... sampai ke peringkat negeri...alhamdullillah.aa dapat naib johan... tapi yang merisaukan aku...aku tersangat la careless... selalu exam aku salah sebab careless..especially for subject math...cam na eh nak ilangkan dia? da cara x?

then hari nie nak g college jugak.. nak study malaysian study...subject yg paling aku x leh nak score...sejak sek aku selalu fail sejarah...bak kata kawan baik aku... "xsuka perang sebab bila da perang ja akan ada sejarah"... huhuhuhu...even cikgu sejarah aku pn dah xtau nak tolong cmna...kelas pemulihan hari2 pn aku fail lagi..sian dia.. Buat cikgu2 sejarah yang penah mengajar sya... sya minta maaf cikgu....jasa dan segala penat lelah cikgu akan sy ingat smpai bila2...


SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment