Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 2, 2010

SESANGAT BERPUAS HATI!!!

entry kali ni ditujukan khas buat silent2 readerku sekalian alam...actually blog ni memang dah lama terbengkalai... baru2 ni ja rajin sangt duk menghapdet blog nie...dengan harapan si polan bt si polan2 akan baca blog nie... n dengan ini aida nak war-warkan kat sini..segara misi n visi aida mengaktifkan kembali blog nie ter capai...

          semalam my bee call.. tetiba ja dia tnya pasal blog..padahal dia xtau pun aida aktifkan balik blog nie... 
shah : syg aktif berblog balik eh?
aida : ha'ah.. napa?
shah : napa tetiba nak aktifkan? ckap dh malas.
aida : saja.. tension..lepaskan geram kat situ
shah : erm pasal kita eh?
aida : yela...
shah :patutla
aida : patutla??
shah : minah tu mai serbu bilik b tadi..pertikaikan pasal blog syg tu...

yeyyyy... tahniah aida.. misi n visi anda berjaya...pada minah yang terbabit...sakit hati eh? camtu la aku sakit hati bila hak aku hmpir dirampas!!..so welcome to my blog.. rerajin la follow blog aku nie.. semua coretan cinta aku bersama si dia aku akan coretkan kat sini..


SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment