Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 28, 2011

NAK JADI FLORIST.. JADI LA BETOL2...

alkisahnya macam nie.. tengah best-best layan novel.. tangan plak duk pegang tisu ja... air hidung semua meleleh.. tetiba rasa nak check Hp... dari pagi tdi x check..almaklumlah... En. boifren xda kat sini... dua minggu outstation..so check2... ada byak msej... one of it dri my roomate, Amalina..

Amalina: weh courier kol aku
Aida (Me): courier.. awat?
Amalina: bunga, laki hang kot..siap ada happy sweet 21th birthday gi
Aida (Me): jap aku tnya dia.

So aku pun msej la En.boifren.. memang lambat la nak reply msej aku... huh.. miskol2 at last dia reply jugak..memang dia hangin la kan... pe hal plak florist tu delivery hari nie..patutnya isnin depan...huh.. mmg berbakul2 la florist tu kena maki hamun...tapi masalahnya.. bukan dia yang kol florist tu...dia kat luar..so, aku plak yang kena kol.. dah tu kan.. xnak plak nak ngaku silap... nak charge RM12 untuk delivery.. pehal plak... bukan salah kitaorang pun..

so, aku tunggu msej dri En.boifren nak bayar ke tak.. dia cakap byar je la.. aku pun dh tau kan.. xleh la dia nak tukar plan..x best nnti...aku pun ok jela.. suruh si ain housemate aku pass balik kat delivery pnya orang tuu.. huh.. sengal...

kepada En.boifren:
Walaupun dah x suprise...n plan x menjadik.. i love u more la.. hehehe... thanks for the flower... sangat terharu di sini..cepat la isnin menjelma, x sabar nak dengar orang jauh menyanyi...huhuhu..by the way bayar balik RM120.. hahahah...

SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment