Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 2, 2010

...AKU RINDU DIA..

Written by : purplE lAdy

i miss him... huhuhuh dah bebulan x jumpa.. hanya telefon n internet yang menghubungkan kami...huhuhuh..aku x bleh bayangkan hidup aku tanpa Hp...gelap gelita la hidup aku...orang selalu tnya mcam mana aku bleh bertahan smpai mcam ni... jwapannya... ermmm aku x suka doh.... xsuka56x.... aku x suka pun duduk jauh2 mcm ni... beratus2 kilometer terpisah...tapi apakan daya.. kit rancang je kan...

tapi kan.. kadang2 aku sedar.. byak kot kelebihan orang yang bercinta jarak jauh nih...especially bila jumpa... masa tu sangat berharga bagi kami... x nak gaduh-gaduh... x nak bazirkan sesaat pun dengan benda yang xda manfaat bagi kami... setiap saat.. setiap minit yang berlalu tu tersangat la berhrga bagi kmi...betull... xtipu....

walaupun kekadang tu kan ada je bnda yang bleh wat kami bertekak tapi kami abaikan... wat pe nak panjang2kan bnda yang x patut kita panjangkan..slalunya bila jmpa aktiviti utama kami makan.. tengok la badan mmasing kan.. hahaha..x kuasa den nak diet2 nih..then bila kami dah kenyang.. pe lagi... jalan2 la kat shopping Mall...time nak kempiskan duit dia stelah berbulan aku temankan dia wat keja lewat tengah malam...uhuuu.. bukan mengikis owkeh... dia bgi dengan rela hati.... kihkihkih... Tq musyukk... :-)

then sesi tngok wayang...time ni slalu otak dah x tumpu ke wyang dh... sebbb ni last part... slalunya lpas tgk wayang... kita orang balik.. n dia pun balik ke tmat asal dia.. haaa part ni aida mmg xsuka... gila bapak.... mmg lost control la kan... meleleh2 ayaq mata nih....x bleh nak cover2 dah... huhuhu...gilak.. berbulan plak la kan nak jmpa... sedih wehhh...time ni la nak pandang muka tu puas2... smbil ayaq hidung meleleh.. huhuhu :-P

x best kan??? mmg x bst kalau pkir x bleh nak jumpa slalu... tapi best bila diri kita lebih dihargai... bila sorang sakit.. time ni la nak tunjuk concernnya kita kat dia.. huhuu heaven ooo... bila sakit teruk skit... kita bleh tgk mcm mana tahap kerisauan msing2...hihihi.. aku paling suka bab ni.. terasa diri disayangi... :-P


SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment