Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 1, 2010

RINDU!!!!

Written by : purplE lAdy

Aku rindu mereka... si kembar Hannah n Haziq n si tembam Rayyan...kehadiran mereka betiga sangat meninggallkan impak yang besar dalam diri aku...tambah2 skrang ni aku dah jauh merantau...mereka la yang paling aku rindu... tambah2 Si kembar tuu... Hannah n Haziq.. aku rindu sgt doh ngan diaorang nih.. mungkin sebab aku kerap teman 
makteh( mak diaorag) waktu mengandung, aku pun jadi dekat ngan diaorang...

Waktu makteh aku ngandung kat bdak dua orang ni aku la yang jadi driver merangkap temna ke hulu kehilir... dari nak scan bby msa awal kandungan smpailah ke checkup, beli brang baby, n semua persediaan aku yang byak teman.. masa makteh bersalinkan diaorang pun aku berkampung kat hosptal.. aku x pkir dah nak buka puasa ke hapa ke... yang penting makteh slamat... aku xda kakak.. makteh la yang aku anggap mcm kakak aku....

so bila dah lahir, diaorang ni kecik je... 2.++kg je..kalau di ikutkan aku mcam x brani ja nak pegang..kecik kot.. adik2 aku semua besar2..paling kecik pun 3.7.. muahahah... tapi aura apa tah yang mempengaruhi aku..aku brani ja pegang... uwaa... heaven kot rasa masa first time aku pegang.. cam anak sndri pn ada.. kihkihkih...masa tu semua jakun gila... hari2 ulang alik g umah makteh... berebut2 nak peganng... kihkihkih.. sian kami noh... dah lama sangay xpegang bby... so bila dh ada... semua xcited tahap gaban...

budak kecik dua orang ni sgt behave... diaorang tau diaorang kembar so xda bnyak songeh...diaorang nangis bila lapar ja.. baik kan? muahhhh... love u Hannah & Haziq...x sabar along nak balik jumpa korang.. nak cium2.. nak gomol2... hari tu balik x sempat nak jumpa diaorang...dia balik kampung sbelah makteh.. nun jauh di Serdang nuh,...nasib aku along xtau ja jalan.. kalau tau mmg dha smpai dah...siap balik beli baju gi jat Hannah... sorry Haziq x jumpa g baju yang cun untuk Haziq... nnti along beli eh...


kawan2 blogger sekalian.. ni la wajah kesayangan hamba.... dari kiri : haziq yg muncung, hannah yg  cool n Rayyan yg bambam... comel kan... eee gerammmm....nak cubit2 je...

Pelik kan.. mcm mana orang bleh buang anak mcam tu ja... mmang pelik doh... anak yang diaorang kandung 9 bulan dia orang bleh campak mcm tu ja..masyaallah...

ni plak gmbo Hannah pakai baju yg aku beli... nangis ko aku masa tatap
gambar ni..rndu sgt...makteh mms gmbar ni masa aku on the way nak balik Klang... huhu

n x lama lagi mak buyung ni plak yg mletup.... yeehaaa.. best.. da g bby kat Klang nih... bleh lepas rndu kat 3 bdak scomel kat Penang tuh... 






SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment