Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 22, 2012

ENTRY X ADA TAJUK

Tengok tajuk tu je sangat jelas menggambarkan apa yang hati aku rasa sekarang.... aku blur... aku serabut... n aku lost.... sapa yang kenal aku dalam erti kata yang benar2 knal aku tau la aku ni mcam mana....bila aku blur mcm mana... bila aku serabut mcm mana....bila aku start merepek... aku merepek gila... bila aku blur, tahap blur aku tu sangat menggila...

contohnya, aku blh nak buang sampah dalam peti surat pejabat pos..... korang bayangkan tong sampah ngan peti surat pun aku dah x kenal... aku penah naik LRT ke Sentul....sedangkan aku nak turun kat masjid jamek... aku penah masuk lorong smart tag sedangkan aku mmpu beli touch n go ja...dasyat kan seorang aku...

ok tu cerita lama... cerita barunya beberapa malam yang lepas aku kuarkan duit kat ATM... aku dah dua malam tido x cukup.... dlaam dua jam macam tu ja aku tido dua hari brturut2... pastu ditambah plak dengan kelas smpai malam, maka haruslah aku mengalami tahap kepenatan yang amat sangat... slalunya kalau ambik duit, tangan aku laju ja halakan kat tempat insert kad tunggu kad kuar..pastu aku akan cepat2 latak tangan kat tmpat duit kluar walau pun time tu duit blom pun kluar...

tapi malam tu... dah takdir... dah ketentuanya aku boleh plak tinggalkan duit mcm tu jaaa.... haishh rezeki kau la wahai pencuri.... aku halalkan... bab ko mncuri tu masalah kau dengan 'DIa'...

dan makanya .... marilah kita makan maggi seminggu berturut2... bajet lari... wakakaka

SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment