Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 22, 2011

TETIBA AIDA SUKA MEMBEBEL ADA ABG... ADA KAKAK...WAHHH..SRONOKNYA!!!!

Malam tu mood rajin datang... jenguk la wall fb kawan2... terjengah satu wall ni....Fb one of my friend since dri kecik lagi... jenguk punya jenguk nmpak la satu wall post dia.... klik kat 'view all 60 comments'... baca punya baca... terbaca la perbualan antara seorang adik dengan seorang abang.... owhhh... sangt sweet okk.... sangat trasa kasih syang antara mereka berdua...

terus down... teru malam yang tadinya rsa ok2 ja bertukar jadi malam yang sunyi... malam yang hening.. malam yang trasa macam ada aida sorang ja kat donia nie... [sangat hyperbola kan?...kih8]

Makanya, tepat jam 1.02 pagi aida suka membebel pun post kat Fb mcam nie....

KLIK PADA GAMBAR!

lebik kurang mcm nie la aida post kat wall Fb...

"rasa macam.........................​..............................​..............................​...............................................​..............................​............ teringin sgt nak ada kakak.. nak ada abg..."

Pkir2 punya pikir sampaila tertido!...Esoknya bangun pagi n pergi kelas...habis kelas perut lapo n minta diisi... so aida dengan dua orang mamat sengaL nas + syafiq gi la makan kat mmak Nasi Kandar Raja Laut...tengah makan tetiba ada mamat india ni a.k.a kawan nas meh join kami.... xda masalah.. aida kan mulut pot pet... kejap ja bleh kamcing dah... tertiba kuar benda nie dri mulut dia....

Mamat india: adik ko ke? (smbil tgk nas)
Nas: anak aku da... (dah mmg kami sekelas panggil nas bapak)...

Aku terpikir jap.. sama sangat ke kami nie? ini bukan sekali... bukan kali pertama... dah berkali2 orang tegur....kalau ikut badan tu ada la... muka aku x tau sbb aku  mmg x reti nak tengok....dalam hti.... hahahaha aku ada abg..... sronok owkeh...Nas ni bdak sekelas dgn aku... baru ja kenal since january hri tu...otak mmang senget habis...hahahha [ampun bapak]..bila aku balik rumah... sesaja tengok balik gambar kami masa outdoor photoshoot kat KLCC minggu lepas....

korang tengok nih!!!

DAH TENGOK????
 OK... meh scroll down.....

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

haa ok... prasan x?? prasan x??
jap... aida letak sebelah2 ok....


Cer tengok tangan tu... cer tengok.... ha8... xtau ape motif dua2 nak letak tangan kat situ...
hahahaha....x bleh blah btol...gmbar diambil di lain2 lokasi n ngeri... jdi x da istilah meniru di sini...

ini kami....same ke?
sama ke kami... drop your comment owkeh.... 
ok2... yang ni paling best....... aida suka bebel dah ada abg... dah ada kakak....xkisahla walau pun kami ni lain mak lain ayah.... x percaya... tengok nih...

nampak x??? tak'??? 
meh nak zoom.....

..

..

..

..

..


ohoooo... yes3... aku dah ada sorang abg... sorang kakak.... suka2.... :D To biey thanks yah add aku dlam list sister ko... terharu owkeh.... n too nas... thanks approve!

SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment