Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 20, 2013

SELAMAT ULANG TAHUN BLOG TERSAYANG...

4 tahun? Ya 4 tahun. dah 4 tahun rupanya saya meluahkan isi hati, jatuh bangun, suka duka saya selama ini... ya dalam blog ini.... Ada orang kata, kisah kita x perlu di canang pada orang, xperlu diceritakan pada orang.. ye ke?

Tah. Saya kurang bersetuju dengan statement tu... 

Kenapa x tulis diari je???
Saya penah tulis diari... siap ada kunci n mangga bagai... haha.. bila pkir balik kelakar... kunci bagai nak rak [bersungguh-sungguh dalam logat utara], kunci siap simpan dalam dalam bantal la, celah lipat baju la, selit tengah buku la.. macam2 laaa... padahal senang2 je orang boleh baca.. x safety pun..

Aida jenis yang suka baca balik apa yang aida tulis sebelum ni.. beberapa bulan skali wajib baca... ada yang baca sambil gelak, ada yang sambil senyum dan ada yang sambil menangis... then bila kita baca balik apa yang kita tulis dalam diari, jadi mcm kurang semangat... tulisan dan jdi mcm kembang smcam... x cntik n kusam...

berbeza kalau kita karang blog... semuanya kekal sama walaupun selepas dua tiga tahun... potensi nak hilang atau rosak pun rendah... kelemahan bila update blog ni password dgn username tu kena slalu hafal.. takot lupa..

Blog ni macam diari la jgak.... x jauh beza pun.. apa2 pun aida lagi prefer blogging... terpulang pada diri masing2... aida jemput semua jengah ke blog ni... sapa rasa muak, rasa bosan, rasa x best, rasa menyampah sila angkat kaki... anda tak diperlukan di sini =P

owhh apa pulak membebel panjang2 ni... nak ucap slamat ulang tahun je benarnya... 

Selamat Ulang Tahun Ke-4 blog Aida suka membebel... saya sayang kamu... Tolong setia jadi peneman susah senang saya...  >____<

nah kek sebijik.. 


Jemput makan ramai2 readers sekalian... 

p/s: Pembaca kesayangan saya, tinggal jejak anda di komen @ shoutbox boleh? hari2 ada readers dan silent readers tapi sya xtau sape... tegur2 lah saya.. =)

SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment