Tuesday, May 14, 2013

HARI JUBAH SAYA!!!

Hahahaha...
Maap la ye... entry basi.. entry lapuk n entry berkarat dah... masuk hari ni dah genap sebulan dah konvo tapi baru hari berkesempatan nak hapdet... bznya seorang aku...

Alhamdulillah, ini ada adalah konvo aida yang ke-2... insyaallah, akan ada yang ke-3 dan ke-4 tak lama lagi... untuk mama dan abah, ini untuk kalian... Saya penah gagal untuk bagi result yang bagus semasa SPM, jadi sya bayar dengan result ni...

Ya kawan2 sya penah gagal suatu ketika dahulu... gagal sekali bukan bererti gagal selamanya... bangkitlah dan jangan terus kecewa....

Memandangkan sahabat baik merangkap sahabat susah senang saya takda, makanya saya pun kurang bersemangat untuk bergambr... ini sahaja yang sempat saya snap.... itu pun wat syarat je...huhuhuhu

meh la layan gambar...

Kat depan bilik pulangkan jubah... Ya saya orang ke-2 dari seribu lebih graduan yang
pulangkan jubah awal...

Untuk saya...

my one n only bro...

sister...

menunggu dan terus menunggu...

kesayangan!


booosannnn.....

My everything... >___<


menanti ketibaan saya....

with lovely family...

love.love.love

Kalianlah idola kami, kesayangan kami dan semangat kami...

we are sibling.... 
 ..

..

..

..

..

..

DAN

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

Alongg.. saya pun nak konvo jugakkk.. Dani.. rindu kamuuu!!!


p/s: Pembaca kesayangan saya, tinggal jejak anda di komen @ shoutbox boleh? hari2 ada readers dan silent readers tapi sya xtau sape... tegur2 lah saya.. =)


SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment