Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 22, 2012

SELAMAT PENGANTIN BARU dari aku untuk dia.....

Mood tengah merewang-rewang di kala ini..... semua rasa bergaul menjadi satu.... 

Tadi tangan gemuk ni gatal nak menggodek-godek wall post akak senior time sekolah rendah dulu..... tak penah-penah menjenguk wall die even dah lama add dan selalu jugak nama die appear kat recent post tuu... tapi napa tah malam ni nak sangat belek satu-satu wallpost dia... siap tengok video kawin dia segala.... dari satu status ke status aku jenguk... smpai la tetiba mata ternampak Si Polan-Polan is going to Majlis Perkahwinan Si Tut & Si Tet... haaa?? Si tet? x kan die? otak dah mula merunning... ishh x kan kot... suratan ke kebetulan nih? otak kata tak, tapi hati kata YES, ITU DIA... sebabnya hanya satu... jarang orang nama n spelling sama macam dia... 

Syaitan bersorak riang bila tangan ni terus klik kat event yang bakal berlansung secara gilang gemilang pada 27 May ini.... laman sosial mukabuku terus menjengah ke wall event tuu... yeahh bleh klik kat nama Si Tet... sekali lagi syaitan bersorak riang bila egen pencarian terus membawa aku ke profile page Si Tet...... yaaa dia... memang sah2 dia.....akhirnya setelah hampir 4 tahun dia muncul balik dalam hidup aku.... walaupun hanya dalam fb tpi kemunculan dia buatkan aku rasa terganggu....

Dia adalah senior tiga empat tahun aku masa kat teknik.... satu aliran, satu kos, dan kami duduk di kelas yang sama..... cuma tahun lain..... cikgu aku, cikgu dia... so, memandangkan aku anak sulung dan perlukan telinga untuk bercerita maka semuanya aku story pd dia... dia bnyak jadi penasihat tak berbayar aku masa aku di pengakhiran form 4.... memandangkan aku dan dia bersekolah di sekolah yang sama, aku rasa sangat selesa nak ceritakan semua pada dia... sangat selesa... tapi kitaorang kawan jela... x kuasa2 nak berabang2 angkat segala.....

Masa tu jugak aku tengah bunga-bunga chenta dengan En boifren..... lepas SPM aku smbung dip.... n time tu aku kena ragut 2x... so slamat tinggal hndphone tersayang.... aku kan dasar pemalas so tak de kerja nak gi center duplicate simcard segala.... aku beli no. baru ja... n start hari tuu aku dengan dia terus terputus hubungan.... aku ingat dia, bukan x ingat tapi no phone dia mmg aku x ingat... so aku x tau nak contact dia macam mana.... hilang dia.... aku terus rasa hilang sebelah telinga yang rajin mendengar segala kesuh kesah aku...

Hadirnya En boifren yang turut buat aku rasa cukup selesa berkongsi segla crita buatkan aku makin lama makin lupakan senior aku tuu.... dan memang aku terus lupa dia... smpai la smalam.....

Pape pun.... aku doakan yang terbaik untuk dia.... semoga bahagia milik dia.. :)

SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment