Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 29, 2011

...BEST KE BLOGGING????..

Written by : purplE lAdy

1. Best ke ada blog nie?


2. x bosan ke?


3. hari2 post ape?


4. ade faedah ke?


Tu la antara persoalan-persoalan yang aku kena jawab bilanya ada diantara kawan-kawan aku tau aku suka berblog nih... tu sikit je tu.. ada byak gi soalan dan persoalan yang diaorang lemparkan kat aku...dan insyaallah akan aku jawab dengan seikhlasnya.. hihihi... skema jerk kan?

Actually setiap orang ada pendapat dia yang tersendiri..ada yang kata berblog nih buang masa ja... ada plak yang kata berblog nie best.. banyak fekdahnya.. banyak input-input yang akan kita dpat bila berblog...so bagi aku yang sememangnya kaki blog, berblog nih mendatangkan bnyak faedah...Antaranya aku bleh baca pengalaman-pengalaman hidup... crita pahit manis blogger2 yang lain.. dari situ kita dapat buat kesimpulan  sendri... yang mana yang baik kita jadikan teladan.. yang x elok kita jauhkan...

Selain tu, bagi aku.. berblog ni jgak bagi aku bnyak info-info yang bleh aku guna untuk kehidupan seharian... yang mana semua info tu aku dpat dari entries kawan2 blogger yang lain... dari cara nak uruskan kewangan, bercucuk tanam, masak memasak, blog tutorial dan macam-macam lagi la...kalau kita nak kawin misalnya, banyak tips2 yang bleh kita dapat daripada blogger2 yang dah berumah tangga, daripada persiapan nak kahwin, the way nak uruskan rumah tangga semuanya kita bleh blajar dari blog nih...


Tapi semua tu bergantung pada diri memasing la.. kalau korang kata berblog tu ok.. ok la jadinya.. kalau tak tak la jadinya...




SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment