Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 14, 2011

...TEMPAT BARU, HIDUP BARU...

Written by : purplE lAdy

salam semua.. dah bersawang dah belog kesayangan aku nie... mana penah aku biarkan dia lama macam nie... aihh ape bleh buat..wireless xde.. tunggu la aku beli broadband lagi satu...

Cerita pasal hidup aku sekarang aku bersyukur dengan apa yang ada... aku skarang menyinap kat PV 12, Pavilion Lake Condominium, Setapak... dengar macam hebat je kan? aku duduk kondo.. tapi dalam setinggan... tapi x pe.. aku bersyukur sgt dah... selesa n housemate semua ok.. alhamdulillah...kawan2 rumah yang sangat pembersih semuanya.. i like!!!

Dan bercerita pasal study...aku sekarang dah memegang status pelajar pra-ijazah..waaa.. bunyi macam hebat ja kan.. bunyi hebat usaha pun kena hebat jugak.. dah x bleh nak main byak sgt.. x bleh nak huhahuha lelebih... cukup la ala kadar je..yang pasti apa yang aku nak kecapi tercapai.. impian, harapan dan angan2..semua tu harap aku dapat penuhi habis ja degree aku nanti...Dari segi result.. yah of  course aku nak better dri yang sebelum ni.. aku x kisah even ada certain2 orang cakap aku tamak.. ada aku kisah?? sumpah aku x kisah!!!Aku datang sini membawa misi yang satu.. aku nak graduated with flying colours....tu yang aku nak sangat.. n aku rasa aku bleh... yahhh yakin pada diri...

Hidup kat Kl ni actually aku x suka sangat.. specially bab traffic jam nie... sesak gila beb.. kalau bleh smpai setngah jam... bleh jadi sejam.. then dengan bdak2 remaja yang sosial x kena tempat..sakit ja mata aku tengok... nak dress up bagai pun jangan la time nak masuk kelas.. kan ke dah orang kata ko makan jakun keluar kampung... aihhh... pe daa...rimas betol tengok.. masuk kelas pakai rambut palsu bagai..kalau kena comel macam patung barbie aku x kisah... ni macam.. hahaha.. krang tengok la sndri...

kat bawah ni gambar tempat aku nyinap skrang... simple but selesa..serius selesa...kalau orang lain mengomel.. mengomplen kata kat sini payah nak turun naik coz guard yang jage tersangat la ketat..aku tak plak rasa mcm gitu... actually semua ni depend kat korang jugak.. kalau dah pakai tah hape2..orang nak bagi naik pun takot.. pe dahhh

Melepak kat koridor smbil tengok nite view yang sangatla tantek

buat semua yang x percaya tu sila la percya ok.. baju ni dibasuh
oleh saya sndri....mengunakan tangan dan tanpa bantuan mesin basuh

dapur untuk memasak

ruang makan

toilet yang sangat bersih

tampat aku membuta saban malam


almari...dlu aku selalu pasang rumah mickey mouse aku..so xda
masalah aku nak pasang almari nie

dah la malas nak membebel lebih2.. nak basuh baju... daaa...

SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment