Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 17, 2011

17.01.2011

Written by : purplE lAdy

Hari nie hari first aku nak masuk kelas... Tadi pagi lift kat block aku tu satu rosak... so bila dh turun time peak hour tu pepaham la kan... lift mmg full laa... so disebabkan dah penat menunggu... aku n roomate aku decide nak turun naik tangga... saya ulangi.. turun naik tangga!!!.. muaahahaha.. percaya atau x korang semua kena percaya.,.. dari tingkat 13 beb... sya ulangi 13... mmg pecah la segala lemak-lemak yang bertandang tanpa diundang dalam badan aku nie..kuakuakuakua... dah tukan beban makin bertambah bila aku gatai2 gi baak beg laptop... perghhh.. terkehel gak la kaki aku nie...

bila masuk dalam bas Hap Seng  Air Asia mcm dah masuk dalam bilik sauna... habis semua bedak2 yang aku tempekkan kat muka aku ni cair..membazir je kan? kalau aku tau aku x pakai lagi bedak tau.. dlam bas baru aku pakai... hihihi.. sengai noh?

SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment