Wednesday, September 22, 2010

...UHUHUUUU..


M0rning every body... di keheningan pagi nih aku mengambil kesempatan untuk menghapdet bl0g kesayangan plus suka duka aku nih... hehhee... berbekalkan semangkuk mee kat rumah.. n sebungkus kopi ais kat opis aku menyiapkan keja2 yang perlu disubmit hari nih.. mmg x cukup tangan arr kan... kalau bleh pakai kaki mmg pakai arr.. huhhu... nasIb baik la x bleh kan.... kihkihkih..

Keadaan kat sini memang busy tahap cipan.. mmg x ckup kuku kaki la kan... kekadang kan rasa macam tengah keja kat syarikat bursa saham ja... kejap2 orang kol tnya itu ini... ini itu... ini ini..itu itu... huhuh.. nyampah? sila keluar dri bl0g ni... huhuhuhuhuuhu... cuba tengok keadaan sekeliling...suasana sunyi sepi... sorang ja yang dah mai... yang lain x sampai g....

x cukup dengan tepon opis.. hp pun nak bunyi sekali...mmg bz amat la kan... k la.. da keja nak kena settle...  das

SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment