Monday, September 27, 2010

KURSUS KAHWIN YANG SANGAT MEMBOSANKAN

Yeahaaa... selesai sudah kursus kahwin aku.. setelah membanting tulang menggagahkan diri bertahan selama dua hari... akhirnya aku berjaya dapat sijil kursus tu...muahahaha.. bunyi cam susah bnar ja akn?? mmg susah weh... susah nak bertahan dari tidoq... hihihi.. gila punya ngantuk nih..xtahan aku...

Cerita pasal kursus kawin ni... banyak gak input yang aku dpaat... banyak perkara baru yang aku peroleh.. kira x sia2 la kena bangun awal2 hari minggu nih..dengan letih keja... malam plak x tido.. mmg seksa la kan..penceramah plak ada yang ok n ada yang ko.. kalau yang k.o tu mmg berair arr mata nih... tahan ngantuk...

Sijil nya nnti aku lampirkan eh... x sempat nak snap gmbar.. balik smalam... terus pengsan.. mmg penat sgt dh...sepanjang dua hari aku kat kursus tu mcam2 ragam bleh kita tengok.. ada yang mai pakai songkok sebb nak sorok rambut pnajng... ada yang pakai stokin busuk (dh dalam aircorn, pakai lak stokin busuk.. mmg best a kan.. lavender ja baunya), ada yang tua.. yang muda.. n yang terlebih muda.. aku ingat aku ja yang muda..rupanya ramai g yang muda dri aku...


SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment