Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 3, 2013

Happy birthday shabat!!!

Buat sahabat,
Terima kasih mnjadi sahabat sbenar2 sahabat... Terima kasih slalu ada di kala jatuh dan bangunnya diri ini... Terima kasih slalu pinjamkan telinga utk mendngar sgala rntihan serta keluh kesah... Terima kasih sahabat... Terima kasih...

Sedar tak sedar hampir 3 tahun usia perkenalan kita... Segala jatuh dan bgn kita harungi bersama... Mnyulam kejayaan juga bersama... Alhamdullillah semoga persahabatan ini kekal buat selamanya... 

Sahabat, 
Selamat ulang tahun...
Hanya doa yang menyiringi kamu tahun ini... 
Hanya ini yg mampu aku hadiahkan kepada kamu lantaran beratus kilometer jarak antara kita... 

"Ya Allah, kau ampunkan segala salah dah silap sahabat ku ini, murahkan rezekinya Ya Allah... Pelihara dirinya dari segala kemungkaran serta kejahatan... Kau kuatkanlah iman dan taqwanya Ya Allah... Kau hadirkan padanya pasangan yang mampu membahagiakannya Ya Allah serta mampu menerima hbungan persahabatan antara kami.... Kau anugerahkan padanya rezeki yang halal.. Pekerjaan yang baik... Serta kejayaan serta rezeki yg melimpah ruah... 

Hanya padamu aku memohon dan meminta segala sesuatu... Amin ya rabbal alamin"

Ini kami....

Lpas presentation... Jarang pakai formal mcm ni, sesekali kena pakai wajib posing smpai muntah...

Kenangan jalan2 siapkan assignment sekitar Melaka... 

Inilah sahabat kesayangan saya... Mohd Shafiq Suparman... Aku rindu kau gilaaaa!!! Errr kenapalah nun jauh di Johor kau lahir... Kalau penang jugak kan best!! Wajib aku hadap muka kau hari2....

Rndu... Rnduuu... Rnduu sahabat...

Semoga ukhwah antara kita kekal selamanya... Maaf lambat wish... Aku update smalam lagi... Tapi tersimpan cntik dalam draft ja... Hohoho....

Owhh nah kek...

Gambar adalah ehsan drpd pakcik google... =P

SILA LIKE :-)