Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 22, 2013

Mama dan Abah

Ibu dan ayah adalah harta yang tidak ternilai bagi seorang anak.... Semasa mereka masih ada, berbaktilah... Selagi mereka masih bernyawa hormati dan taatilah mereka... insyaallah balasan baik menanti kita....

Sejak dua menjak ni mama dengan abah asyik sakit-sakit... Dan sebagai anak, aku tak mampu nak tipu diri sendiri... berpura-pura seperti tiada apa-apa.... Aku risau... Aku takot... Aku tak sedia!  T____T

Mungkin ada yang fikir aku tak sepatutnya fikir sejauh ni.. tapi inilah aku... sentiasa pandang jauh kehadapan... aku belum sedia untuk kehilangan salah satu daripada mereka, apatah lagi kedua2nya...

"Ya Allah, kau panjangkanlah usia kedua ibu bapaku, kurniakanlah kepada mereka nikma kesihatan yang baik...Sihat tubuh badan... Ameen...

T__________T




SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment