Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 8, 2012

DUA RIBU DUA BELAS (2012)....

Tu dia.. dah 2012 baru ko nak hapdet ke Aida? Asal x tunggu 2020 ja?? Wah ayat kau jah... meletup...kalah Azwan Ali...amboi..amboi..amboi...apa boleh buat...sem ni sem yang paling busy rasanya sepanjang aku study dip n degree nih..busy yang amat sngat...sampai nak membebel pun dah xda masa... [nak bebel? tido pun curi2 ok]...

Sapa yang follow perkembangan aida kat laman sosial muka tembok buku tau la...siang malam pagi petang sibuk sampaikan kekadang rasa 24jam pun dah tak cukup sehari.. boleh macam tu? aih tapi tu la hakikatnya...bila balik tengok katil geram jaaa...hati plak asyik tertanya2... bila nak bleh landing puas2...nak melingkar taknak bangun...

Bersosial? [sila jgn byang mcm Nur Amalina Si budak genius tu ok! kitaorg bersosial scara positive] Memang x penah sempat la kan... tapi bila dah teringin sangat nak habiskan masa dengan kawan-kawan korang tau apa kami wat?? nah tengok nih....

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

p/s: tgk.. tetap nak luangkan masa sama2.. betapa sehati2 sejiwanya kami..tengok keyboard
laptop.. standard ja semua
Haaa.. tengok.. aku tak tipu tau.. mmg aku bz sangat sem nih... gmbar ni time kitaorang overnite kat KFC...kena snap gmbar sebagai bukti memandangkan aku bukanlah yang jenis kuar berovernite segala nih... tapi disebabkan assignment yang maha bnyak.. maka nak tak nak kena jugak..mata tak yah cakap la.. semua dah mengantuk...tapi bertahan demi siapkan kerja masing2...

Sem ni aku ambik 5 subject... dengar mcam x la banyak kan? itu bagi course lain... bukan kami course graphic n multimedia nih...walaupun 5, aku cakap kau mmg nak pecah otak nak settle satu2...nih subject yang aku ambil sem nih:-

  1. Video Production, visual effect & compositing
  2. Packaging design
  3. 3D Animation
  4. Design Management & profesional practice
  5. Digital Photography
Haa mcm xda pape pun kan... elehh.. 5 jek.. tapi ko jangan tak tau.. kami macam nak pecah kepala.. macam nak baling laptop.. macam nak hempuk kepala kat dinding....[ok.. aku tipu.. aku syang kepala aku] tambah2 subject Video production tuu...wa cakap luuu....azab kau tau... wlaupun aku suka sbject ni sbb byak yang aku blajar tapi sbject ni mmeg sengal... ko buat sikit laptop hang.. buat sikit laptop hang..sampai lame2 ko pun akan hang sekali... nasib la final project die berkumpulan..jadik cepat2 aku smbar si Khai masuk group aku.. dia pro.. aku amatur... :)

tu crita video... blom packaging... 3D... design management n photo... semak ok.. tapi alhamdulillah... semua dah siap.. tingal nak submit ja... biar penat lelah... biar bersengkang mata tak cukup tido.. janji aku cukup puas hati dengan hasil kerja aku... Sangat puas hati... nanti next entries aku upload semua hasil kerja aku...

owhh..  1.30am sudah... nak tidoo atas tilam empuk yang aku heret dri Penang datang kemari..sikit punya jauh aku heret...penat tau...daaa... niteee

p/s: Lamanya x DATING !!!


SILA LIKE :-)

1 comment:

  1. gler arh...hahaha....aidaaaa...ajar aku weiii...hahaha.....ak x reti gna blog bru nih...huhuhu

    ReplyDelete