Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 24, 2012

ARTWORK-ARTWORK SEMESTER LALU...

Semester paling maut antara semester yang pernah aku lalui.... bak kata kawan aku KHAI, sem depan lagi parah... so wait yah... sem depan pastinya aku akan berebut2 masa nak tido... kena pkir habis dulu baru bleh tido.. kalau takk, nyesal la kau keja tak siap... [errr aku..semalas2 aku, keja aku on time owkeh]

untuk sem lepas, macam yang pernah aku war-warkan kat korang, subject yang aku ambik semua subject maut... mmg  hishh...x payah cakap la....so serabut... 

tapi serabut mana pun, sepenat mana pun ko wat..semua nya hilang bila lecturer komen n cakap dia puas hati... masa tuh waa cakap luu.... secara drastiknya semua penat lelah hilang mcm tu ja... terus rasa seronok n kpala mula bayangkan katil yang slama satu semester ni ko jeling2 ja dri jauh... wakaka...bleh plak mcm tuuu... :)

cakap banyak x guna.... jom layan gmbar....

my midterm mini project....  KOTAK TUDUNG EKSLUSIF untuk tudung Ariani...sebab musabab aku wat?  aku kalau beli tudung keras depan tu aku sangat geram tengok makcik yang jual tu renyuk2 masuk dalam plastik... tdung yang aku wat ni tdung Ariani ekslusif... beli beratus2 tapi bubuh dlaam paper bag jaaa... so, aku pun terpikir why not kalau letak dalam kotak cantik2...  dri situ la semuanya datang...bila dah siap,
sangat puas hatiii bila dengar lecturer komen.. Alhamdulillah, dia cakap simple but nice... SRONOK!


ni plak final project untuk subjek packaging. packaging untuk perfume Aris Rosa... brand, logo semua kena create sendiri.. nama pun final kan... so kena ada bnyak item... then memandangkan tiap kali nak gi memana aku kena selitkan botol perfume kat dlaam baju nak elakkan dari pecah... terus dpat idea.. why not buat satu porch yang bleh ada span n senang untuk travel ke mana2... maka berhasil la porch yang diatas.... kotak perfume tu plak aku matt so lain dari kotak2 orang lain... mahal memang mahal... tapi gasak la.. janji output dia aku puas hati... 



gmabar ni aku ambik masa tengah draw buah pear... yang ni untuk subject 3D drawing... 
xdala aku nak hntar sebijik macam ni kat lecturer... tebal la jugak..aku lukis buah epal dua tiga angle, bendera, bekas tisu, pemadam, botol air, tin minuman, pasu, lesung batu, n tempayan...puas hati jugakkk... :D

Booklet untuk Tourism Malaysia.. yng ni kerja group... sungguh2 aku cakap, aku x brapa suka kerja group nih... dri awal lecturer bagi aku dh mula rasa.. mesti ada yang x best... output dia... haishh.... bila dah namanya kerja group, ingat lah selalu x semua ahli akan komitet... ada yang wat kerja menggunung.. tapi diam seribu bahasa... itu bagus!.. saya suka.. tapi bila dapat yang wat kerja celah2 gigi tapi canang buat kerja banyak.. aihhh ini saya anti... cukup anti... buktinya??? 

korang tengok booklet yang di atas... ada 40 page termasuk kulit.. aku sorang2 yang design.. aku yang check semua spelling n everything... print, pinishing semua aku buat...aku penat... tapi aku diam...yang lain2... ynag buat sketches bagus... detail sketches yang diaorg buat... yg buat slide dgn yang buat proposal aku kecewa.... sungguh aku kecewa... ko byangkan ko buat slide ja... tapi apa pun xdak... langsung x detail... aku mmg cukup pantang la org buat keja asal siap nih...

Aku memang marah.. aku mmg nyampah... nasib la.. pastu dah buat salah.. lecturer tegur ko x bleh accept... suka suki ko ja nak ngata lecturer ko sana sini... errr  sorry... aku mmg x bleh nak layan msej2 ko yang sangat  errrr.... malas nak sebut...

tapi kan.. tapi kan... marah macam mana pun terus sejuk bila tengok gmbar kat bawah nih...

My lecturer Puan Lala tengah tengok hasil kerja saya..
hilang semua rasa marah... hilang semua rasa geram bila lecturer cakap... "good job... Your layout.. your composition semua ok.. Finishing pun kemas..good job!!!" Maseh puan... saya kecewa tapi bangga dengan kerja saya.. :)

p/s: untuk assignment photography next entries ok...

SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment