Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 19, 2009

Dusun Eco Resort

Dusun Eco Resort, bentong Pahang adalah satu tempat yang sangat menarik untuk dinikmati.... terumanya menikmati kehijauan alam...tempat yang terletak di atas bukit ni memang sesuai la kalau nak tenangkan fikiran....aku gi tempat ni dengan cikgu n member2 sek teknik dulu...... best sangat.... sampai sekarang still lagi terkenangkan tempat nie.... memnag cantik..... masa kat sana aku bukan just nak relak2 jaa... ada la aku wat aktiviti2 lasak.... nama pun kem jati diri pengawas.....byak jugak la aktivity yang aku sempat wat..... paling best dia nya flying fox.... ngancam gila.....paling aku x caya... masa kami tengah hiking sama2.... aku duk group depan sekali.... kira respect arr dengan keadaan aku yang berbadan comey nie aku leh duk di baris depan....

Masa sampai ja kat Dusun Eco Resort tu...kami pelik sangat... yang da tanah merah dengan pokok2 yang ditebang.... turun ja dari bus... nampak la ada sebuah pondok..... gila x kan la kami nak tido kat pondok tu kot?memang tertanya gila la masa tu...... tp tetiba ja kawan aku terpandang satu banner nie....selamat datang ke dusun eco resort... hubungi 012-333xxxx untuk pengangkut
an naik.... baru ja nak tnya cikgu, time tu gak ada tiga buah lori mai kat kami.....sir jet (cikgu disiplin sekolah aku yg grang gila kat sek tp spoting gila ngn kami) suruh kami angkat barang naik atas lori n kami pun kena naik.... baru la aku prasan kat belakang lori tu siap ada kerusi g... hahahaha memang kelakar......rupa2nya bas x leh naik sampai atas...... so memang ni la pengangkutan rasminya untuk ke atas....










SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment