Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 31, 2010

31.12.2010

Written by : purplE lAdy

Masa berlalu dengan begitu cepat, pantas, laju...apa2 lagi word yang bleh describe betapa cepatnya masa berlalu...sedar x sedar dah setahun berlalu....ayoyo...that mean next year aku dah 21 tahun? terasa bagai baru smalam daftarkan dri ke sekolah...main kawin2..panjat2 pkok... main masak2...huhuhu.. now aku dh besau lebar... napa lebar?? napa x panjang? **sila jawab sndri.. lalallala

And insyaallah next two weeks aku akan mula daftarkan diri sebagai pelajar balik... eeeyaahhh nak smbung degree plak.. waa dah degree? eee cepatnya masa berlalu... nak ulang lagi... cepatnya!!!... sedar x sedar dari bawak basikal aku dh bawak keta.. bawak moto... satu kemajuan yang harus aku banggakan... Baru2 ni aku round2 pusing sawah dengan adik aku.. tetiba terserempak dgn kawan baik aku time sekolah rendah.. idayu..dia mcm terkejut ja aku bawak mootor... buat semua yang x tau... aku antara kawan2 yang xbleh bawah motor..even time sekolah  menengah  form 5 pun aku x pandai bawak g..lepas spm baru aku blajar... n now... aku dh bleh digelar minah rempit beb... bangga lagi...lalalalaal

Kurang dari 24 jam kita semua akan masuk ke tahun baru... tahun 2011... bila dah nak melangkah ke tahun baru je mula la semua nak bercakap pasal azam baru...mmg bagus kalau ada azam.. tapi korang capai x azam2 korang yang sebelum2 nie? ke korang berazam sesuka hati korang ja?? cepat2 jawab...

Lain dengan aku...aku x suka berazam... aku suka berangan...knapa? sebab bagi aku kalau aku berazam n azam aku x tercapai, aku cepat putus asa n down.. so baik aku x payah ada azam... aku lebih suka berangan... klau berangan x tercapai pun xpa.. nama pun angan2 kan... standard la...korang nak tau apa angan2 aku tahun nie? hehehe...huhuhu... buat sorang blogger tegar mcm aku nie.... aku punya impian nak blog aku yang entah apa-apa nie jadi famous the amos mcm blog kak yat ( ala blog yg kuar paper tu... blog pasal seafarer's wife), blog hanis zalikha, blog perempuan jumblo, blog zack zukhairi, blog jejari runcing n beberapa blog terkenal di Malaysia... 

Macam baru-baru nie semua bercerita pasal blog jejari runcing... blog milik cinta hati gool keeper bola sepak kita..dalam sehari followwer dia meningkat smpai 3000...wow... sangat memberansangkan...nak jugak mcm tu... any idea?????? En boifren g la main bola sepak,.. nak femes de amos mcm tu jgak... lalala

tahun lepas aku berangan nak tukar hp aku yg cokia tu kepada hp idaman hati.. lahamdulillah tercapai.... now aku pakai E72...n aku jugak berangan nak ada DSLR... tercapai jugak... coz skrang nie setiap moment2 indah aku aku captured pakai D5000....agak2 angan2 aku tahun nie bleh tercapai x? terus senyum2.... dlaam hati ada taman... lalalala

SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment