Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 12, 2009

JUS MATE 5

jus mate 5.... ramai yang penah dengar kan? lepas ja tgk iklan di majalah terus saya rasa menbuak2 nak cuma...bukan apa...cara promosi dia tu agak meyakinkan org ramai yang melihat...x macam produk lain... nampak macam gmbar edit ja... so... nak dijadikkan crita... saya pn beli la....
hari pertama saya guna JM5 ni...pagi tu saya ambik 2 biji kuih....tgh hari ambik JM5..... ptg minum milo.... malam makan buah epal... Ya Tuhan.. sikit pn saya x lapa.... mcm x prcaya la plak....huhhuhuhuhhu....
rasa dia plak.sedap..... x macam jus2 yang lain.... rasa oren.... kita sesuai la ngan tekak kita....so nasihat saya pada yang b'badan besar n obesiti tu meh kita cuba sama2... xyah nak malu... x yah nak segan....

SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment