Tuesday, January 8, 2013

Piluu

aku boleh terima kalau binatang pijak anak... aku boleh trima kalau binatang bunuh anak... tapi aku x bleh terima insan yang bergelar manusia buang anak.... bunuh anak.... Ya Allah... hati batu ke  diaorng semua tu? sanggup buang anak dalam tong sampah... sanggup biar anak mati kesejukkan...

Aku perempuan... lumrah seorang insan yang bergelar perempuan penuh dengan kasih sayang.... tapi kenapa manusia sekarang mcam dah hilang kasih sayang??? hilang pertimbangan???

Aku sedih... aku kecewa... tambah-tambah bila tengok baby ni....... :-'(


MasyaAllah... aku tak tau apa korang rasa... tapi aku tersentap gila... kita kena gigit dengan sekor kerengga pun rasa menyengat gila... ini kena hurung penuh badan macam ni... xda hati betul mak budak nih.... aku cuba fikir positif... mngkin mak budak ni ada masalah kewangan atau masalah2 lain yang menyebabkan dia x mampu nak jaga budak tu.... ok fine ko x mampu tapi knapa ko buang?? itu yang paling aku geram... 

ea kakak... 9 bulan kau kandung!!!

SILA LIKE :-)