Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 17, 2012

SENDU TERAKHIR DI PENGHUJUNG RAMADHAN

Dalam semua insan sibuk sibuk menguli kuih, bakar kek, pasang langsir... aku masih terdampar di perantauan... ce wah perantauan la sangatkan? Kl je pun... hahaha

Dalam excited tunggu jam2 terakhir nak bertemu keluarga terchenta, ada sendu yang menggamit di hati... ada pilu yang bertandang di hati ini.. ramadhan ini adalah ramadhan aku yang terakhir di stapak ni.... dalam aku nak sngat tinggalkan tempat ni, hati ini tetap berat sebenarnya... 2 tahun yang sangat mengajar aku untuk hidup sendiri... makan, pakai, semua kena uruskan sendiri...  Masyaallah... pengalaman adalah hadiah yang tiada galang gantinya...

before ni, kalau jauh dgn family just duduk asrama je.. tu pun dekat jee... Butterworth dgn kampong slmat je... dekat sangat... ini la first time duduk jauh... alhamdulillah... dua tahun dah berlalu...ermmm ini baru berat nak tinggalkan tmpat beradu... belum lagi kawan2...

kawan2??

Aku pasti aku takkan berjaya menahan air mata yang makin lama makin dah tak tertahan nak jatuh ni.... n aku percaya... insan yang paling buat aku sedih nak berpisah adalah BFF aku a.k.a sahabat susah senang aku... Thanks sahabat... aku tengah cuba belajar untuk hidup tanpa kamuu... sedih wehhh!!!

p/s:: next entry aku crita everything pasal sahabat aku ni... aku sayang ko capik... hahaha 

SILA LIKE :-)

No comments:

Post a Comment